درد ودل

(c)؛°¨¨°؛(c)(c)؛°¨¨°؛(c) عشق منوتو (c)؛°¨¨°؛(c)(c)؛°¨¨°؛(c)

روزهای به یادماندنی

درد ودل

خدایا سرده این پایین !!!!

 

از اون بال تماشا کن .......

 

اگه میشه فقط گاهی

 

خودت قلب منو ها کن

 

خدایا سرده این پایین

 

ببین دستامو می لرزه

 

دیگه حتی همه دنیا

 

به این دوری نمی ارزه

 

تو اون بالا من این پایین

 

دو تایی مون چرا تنها ؟؟

 

اگه لیلا دلش گیره

 

بگو مجنون چرا تنها ؟؟

 

بگو گاهی که دلتنگم

 

 از اون بالا تو میبینی

 

بگو گاهی که غمگینم

 

تو هم دلتنگ وغمگینی

 

خدایا......من دلم قرصه!!

 

کسی غیر از تو با من نیست!!

 

خیالت از زمین راحت

 

که حتی روز روشن نیست

 

کسی اینجا حواسش نیست

 

که دنیا زیر چشماته

 

یه عمره یادمون رفته

 

زمین دار مکافاته !!

 

فراموشم میشه گاهی

 

که این پایین چه ها کردم

 

که روزی باید از این جا

 

بازم پیش تو برگردم

 

خدایا......وقت برگشتن

 

یه کم با من مدارا کن

 

شنیدم  گرمه آغوشت

 

اگه میشه منو جا کن !!




نظرات شما عزیزان:

هیچکس
ساعت9:51---14 مرداد 1393
سلام دوستان خوبم ممنونم از اینکه به وب سایتم سر زدی و نظری دادید وب سایت قشنگ با مطالب خوب دارید موفق باشید

باز هم به وب من سر بزنید منتظر حضور شما هستم پاسخ:مرسی نظر لطفتونه باشه حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در یک شنبه 12 مرداد 1393برچسب:, ساعت 19:52 توسط پروین ومیلاد |